Medtem ko se njuna afera nadaljuje, se Candy boji, da jima z Allanom grozi kršitev njunega prvega pravila: nobenih čustev. Candy se navduši nad novico, da sta se Allan in Betty prijavila na krščanski oddih za zakonce.