Juan Gris in Lola se razideta s svojima partnerjema, da bi bila skupaj. Juanova skupina se preseli v staro tovarno, da bi preprečila njeno rušenje, DJ pa doživlja diskriminacijo na kliniki in v protest organizira nastop.