The Last of Us
Skupna preteklost Joela in Ellie ju dohiti, kar ju potegne v konflikt drug z drugim ter v nevaren in nepredvidljiv svet.
Leta 2003 je parazitska okužba z glivami opustošila planet in ljudi spremenila v nasilna bitja, znana kot okuženi. Dvajset let kasneje prekaljenega preživelega Joela (Pedro Pascal) najamejo, da 14-letno Ellie (Bella Ramsey) pretihotapi k uporniški skupini Kresnice.
Druga sezona serije The Last of Us se začne pet let po dogodkih v prvi sezoni. Skupna preteklost Joela in Ellie ju dohiti ter ju potegne v medsebojni konflikt in v svet, ki je še bolj nevaren in nepredvidljiv od tistega, ki sta ga pustila za seboj.
Leta 2003 se zaradi parazitske okužbe z glivami ljudje spremenijo v nasilna bitja, imenovana „okuženi“. Dvajset let pozneje preživelega Joela (Pedro Pascal) najamejo, da Ellie (Bella Ramsey) pretihotapi k uporniškim Kresnicam. Kar bi moralo biti hitro opravilo, postane pretresljivo potovanje v tej seriji, ki oživlja računalniško igro.