Sirenina pesem
Doktorja med lovom na Lamputa po morju uroči pesem siren, ki jih prevzame Skinnyjevo petje. Sirene ga odpeljejo na otok, kjer jim mora peti ali ostati njihov ujetnik. Specs in Lamput združita moči, da bi ga rešila.