Rebrow ugotavlja, kaj se je zgodilo Alsu in Agi, vendar mu Kuczer vzame značko in ga odpusti. Rebrow razkrije, da povezave s preteklostjo segajo še dlje, kot je mislil. Wisniak izgine.