New Orleans, prihajamo!
Gosselinovi se odpravijo v New Orleans, kjer uživajo v tamkajšnji hrani, kulturi in južnjaški sproščenosti, ter pomagajo soseski, ki še vedno trpi posledice zaradi orkana Katrina.