Kuhalniki za riž, skrito pohištvo
Pod drobnogled postavljamo še več vsakdanjih predmetov in razkrivamo, kako so narejeni. Kako izdelajo origami, ki se uporablja v reklamne namene, in škarje za živo mejo?