Prostor za poroko
Lil Jon in Anitra si prizadevata vnesti blišč Las Vegasa v dotrajane kletne prostore para, ki načrtuje sanjsko poroko na svojem domu. To bi lahko bil njun najbolj divji izziv doslej!