Preobrazba hiše v tudorskem slogu
Joe Mazza in oblikovalka Noel Gatts priskočita na pomoč lastnikoma stanovanja iz New Jerseyja, ki sta prejela obsežno inšpekcijsko poročilo za nedavno kupljeno hišo v tudorskem slogu.