Princ in izbubljeni palček
Tečnega palčka Hansija zapustijo bratje. Bert se ga usmili in prepriča nejevoljnega princa, da mu pomagata poiskati brate. Kljub Hansijevem nenehnim skakanjem po Ivandoejevi glavi, se med njima ustvari nenadejana vez.