Princ in pojoči jelen
Ko princ osvobodi barda Briana se ga ne more več znebiti, dokler bard v zameno ne reši prinčevega življenja. To ne bi bilo tako zoprno, če ne bi Brian ves čas prepeval resnične in zbadljive pesmi o prinčevem izgledu in sposobnostih.