Medtem ko čaka na Costellov klic, se Selby privaja na novo resničnost. Medtem je Costello našel varen prostor za nastanitev, vendar mora vztrajati, da bi lahko preživel. Gloria omahuje glede odločitve, ki bi ji lahko spremenila življenje.