Moja šara, moj imperij
Andy je iz odpada ustvaril pravi pravcati imperij, toda ko delo cveti, tvega, da mu bo vse skupaj ušlo izpod nadzora. Glavobol pa mu povzročajo tudi težave z dirkalnim avtomobilom.