Arya prispe v Braavos. Pod in Brienne se na poti znajdeta v težavah. Cersei se boji za varnost hčere v Dornu, medtem ko Ellaria Sand kuje maščevanje za smrt Oberyna. Stannis preizkuša Jona, neki svetovalec pa vodi v skušnjavo Daenerys.