Tyrion ponudi Jaimeju pomoč. Joffrey in Margaery zajtrkujeta z gosti. V Zmajevem kamnu Stannis izgubi potrpljenje z Davosom. Ramsay svojemu ljubljenčku najde namen. Bran severno od Zidu ugotovi, kam morajo iti.