Svetovni rekordi z Wranglerjem
Ekipa dela na Jeepu Wranglerju 2018 - drugi džip, ki ga izdelujejo za dražbo ob dnevu veteranov. Medtem Richard sklene kupčijo za Crown Vica, letnik '55.