Izboljšave riviere letnik '69
Ekipa Gas Monkeys se pripravlja na dražbo, saj ima manj kot teden dni časa, da predela riviero letnik '69 in jo proda na dražbi podjetja Leake, hkrati pa sestavi motorna vozila.