Armand Hammer, zahtevni Armiejev dedek, se poigrava z britanskim plemstvom in domnevno načrtuje milijonske podkupnine, preden razkrije zadnjo skrivnost, ki zajema množico nečednih poslov. Desetletja pozneje pridejo na plano skrivnosti Armieja Hammerja.