Severni medved
Nutty Hill trpi v vročinskem valu. Grizzy zaman išče hlad, ko ga prešine briljantna ideja. Zlezel bo v hladilnik, kjer je temperatura znosnejša. Le majhna podrobnost. Police hladilnika so že polne glodavčkov.