Lepi Fric
Fric poskusi postati influenser za ličila. Da bi uspel, v supermarketu organizira srečanje njegovih oboževalcev, toda Magoom želi tam govoriti le o poru in geranijah ter tako pokvari Fricev genijalni načrt.