Prepuščeni sami sebi
Dan, Waz in Matt se srečajo z enim od amazonskih vrhovnih plenilcev - dvometrskim kajmanom. Ko se Trish in Amber ponovno prekrižajo poti, se znova prebudijo stare zamere.