Drži se svojih sovrateljev
Wes zabeleži še en velik ulov, vendar se napetosti kmalu razplamtijo, ko v kamp prispe večja skupina. Bulent se pridruži Sethu pri njegovem vodnem izviru. Bo dvojec združil moči?