Medtem ko žaluje za tragično izgubo, je Garcia prisiljen v beg pa tudi v dvom o vsem, kar je mislil, da ve o svojem prejšnjem življenju. Antonia izve še več o očetovi preteklosti in zdaj skuša popraviti napake.