Mossan je najbolj odrasla od vseh. Želi si postati oblikovalka, zato se je lotila dela onkraj šole. Kana odkrije, da se hoče udeležiti tekmovanaj, zato ji hoče pomagati, a rezultati niso v skladu s pričakovanji.