Hidomi se trudi, da bi se Ide vrnil, zato najprej Raharu napade fizično in potem še verbalno. Rahuru pove, da se vede nezrelo, saj ve, da izkorišča Hidomi, ker je Raharu zaljubljena v Atomska.