Dolga pot navzdol
Plezalci nadaljujejo svoj naporen vzpon na Everest, Tim pa pričenja zaostajati, zato mu Russell zagrozi, da ga bo vrgel iz ekipe. David medtem konča svoje prvo prečenje.