Moje skrivnosti neznanega
V tej ekskluzivni epizodi vas Ed Stafford vabi v zakulisje, kjer vam bo pokazal, kako pripraviti prtljago za odpravo in z vami delil osebne vzpone in padce s popotovanj v neznano.