Ko štirje udeleženci zabave umrejo zaradi prevelikega odmerka, preiskavo ekipe 7-4 ovira operacija Urada za boj proti mamilom in Haywoodova se za pomoč obrne na Suareza. Stotnik Yenko se sooča z napetostjo doma.