Krotilci bizonov
Dr. Jeff odkrije, da ima prikupen pes velik tumor. Veterinarska tehnica Kelly oskrbi sončne opekline na nosu svojega psa. Dr. Baier in Hector združita moči pri zdravljenju bizonov.