Uspavanka za mrtve
Steve in Amy preiskujeta trditve o maščevalnih duhovih, ki naj bi ustrahovali družino v Bricevillu. Pozno v noči Amy na sprehodu naletu na duha, ki bruha sovraštvo do otrok.