Ko se sirske sile prebijejo v Hermon, Avinoam poskuša tovariše vojake odpeljati na varno skozi skrivne predore. Alush išče Yonija, poškodovanega vojaka, 87. enoto pa čedalje bolj skrbi zaradi duševne stabilnosti novega poveljnika Caspija.