30 000 umazanih plenic
Waldropovi začenjajo s prenovo hiše, v svoji začasni mobilni hiški pa se počutijo utesnjeno. Courtney želi združiti devet rojstnih dni in šest malčkov naučiti uporabljati kahlico.