Najbolj grozen kraj na Zemlji
Več kot dve desetletji je Michaelovo kompulzivno kopičenje uničevalo njegovo družino. Sedaj ima samo šest tednov časa, da zadosti požarnim predpisom, če ne, bo izgubil vse.