Dragi dnevnik, stvari se spreminjajo
Rebecca sledi Ziedu, saj sumi, da jo ta vara. Andrei skuša Elizabeth prepričati v selitev v Moldavijo. Sam in Citra pozdravita svojega prvega otroka.