Alma, ki jo iz različnih smeri oblegajo glede vzvišenega položaja pri DMZ, potegne črto – in da jasno vedeti, za koga se v resnici bori. Wilson pripravi past za vohuna, Skel pa je razdvojen med Tenny in Parca.