Umobolnica v Sheboyganu
Dakota obišče umobolnico v Wisconsinu in tam preživi najbolj grozljivo noč doslej. Skupaj postanejo prva ekipa, ki je kdaj prespala v tamkajšnjih zapuščenih hodnikih.