Pustolovščina jurskih razsežnosti
Chris Pratt je delavnico Fired Up Garage osebno prosil za izdelavo po meri izdelanega motocikla, ki navdih črpa iz filmske uspešnice Jurski svet: Padlo kraljestvo.