Ford iz leta 1932
Thomas odkrije redek izvirni primerek forda tudorja iz leta 1932, ki bi ga rad predelal v najimenitnejši avtomobil doslej. Ob tem se odloči, da bo postal pokrovitelj jezdeca bikov.