Potem ko Yi Xinghua postane tarča, mož Zhongling, poveljnik Xi Weian, poveča varnostne ukrepe. Ljubosumje Zhongyu se stopnjuje, ko se krepi odnos med Zhongxiu in Tang Fengwujem.