Samsko življenje, sestrski spor
Samska Darcey se ponovno vrne na zmenkarsko sceno, vendar jo pri tem spremlja občutek, da ji Stacey meče polena pod noge. Stacey se spre s Florianom zaradi načrtovanja poroke.