Sid in Freya ugotovita, da je ona noseča in Morris jima pripravi zabavo za proslavo rojstva otroka. Tai mora paziti na Scrapsa, medtem ko se vrne v času nazaj, da bi ubil prihodnjega vodjo človeških upornikov.