Lov na zlato mizo
Po odkritju topa iz 18. stoletja bi Darrell rad odkril poreklo ladje. Pismo iz Gordovega dosjeja pripoveduje o razbitini iz 16. stoletja, ki je povezana s sirom Francisom Drakom.