V Las Vegas prideta Thonyjeva tast in tašča: Fionin ljubeči in prevzetni oče ter njena zadržana in močna mati. Medtem mora Thony pomagati Armanu tako, da se sreča z Robertom Kamdarjem, družabnim in očarljivim nekdanjim Nadijinim ljubimcem.