Priprave na veliko dirko: 1. prestava
Richard Rawlings se želi po porazu v veliki dirki še enkrat pomeriti z dirkači iz okrožne skupine 405. Ekipa delavnice Fired Up pa na posebno dirko izzove Farmtrucka in AZN-a.