Vrnite se v Tulso!
Vozniki na dirkalnih stezah iz Tulse izzovejo skupino 405 v upanju, da bodo premagali 'najhitrejše avte za cestne dirke v državi'. Farmtruck in AZN priredita garažno razprodajo.