Torta za kmetijo Knott's Berry
Buddy in Duff ob 100. obletnici kmetije Knott's Berry ustvarita torte, ki so videti kot pravi mini delujoči zabaviščni parki. Njune kreacije predstavi TV-voditeljica Lisa Joyner.