Kljub temu, da je priredil noč razvrata za Nardinhovo fantovščino, Beto ostaja zavezan svoji treznosti in Soniji – dokler ga zvesta stranka in prijatelj Fran "el Toro" Velarde ne nagovori, naj sodeluje pri nekaterih potegavščinah.