Kladveničino stopalo
Moški s stopalom v obliki kladvenice je eden najhujših primerov, kar jih je dr. Brad kdaj srečal. Dr. Ebonie pa šokira moški, ki še nikoli ni opravil pilinga na svojih stopalih.