Policija se pripravlja na povračilo, Chao pa pride k Billu s koristnim predlogom za oba. Sočutna Sophie predlaga Learyju nov načrt. Ah Sahm in Penny v intimnem trenutku razpravljata o načrtih za prihodnost.