Uganke za začetnike
Velma ima razgovor na Kingstonovi univerzi, najprestižnejši fakulteti v državi. Finta je samo v tem, da dekan hoče, da družba ugotovi, zakaj po šoli straši duh ustanovitelja univerze, Eliasa Kingstona.